(Нібыта пра Беларусь. З "Лірнік вясковы" Уладзіслава Сыракомлі).

ЛІРА МАЯ ТЫ СПЕЎНАЯ! З ЧАРАЎНІЧАГА ДРЭВА,

МУСІЦЬ, ТЫ ЗМАЙСТРАВАНА.

ЛЕДЗЬ ВАЗЬМУ ЦЯБЕ Ў РУКІ, УСЕ, ЯК ЁСЦЬ, ТВАЕ ГУКІ,

І ПЕСНЯЙ Я ЎВЕСЬ ЗАБРАНЫ.

Избранное сообщение

ЗАНАТОЎКІ. ТРАВЕНЬ.

ПАДЗЯЛІЦЦА

КАМЕНТАВАЦЬ ТУТ (уваход праз):

вторник, 19 января 2016 г.

СВЯТОЕ БОГАЯЎЛЕННЕ. ХРЫШЧЭННЕ ГОСПАДА БОГА І СПАСІЦЕЛЯ НАШАГА ІІСУСА ХРЫСТА.


У той час прыйшоў Іісус з Галілеі на Іардан да  Іаана хрысціціся ад яго. Іаан жа стрымліваў Яго, кажучы: мне трэба ад Цябе хрыс- ціцца, а Ты прыходзіш да мяне? Але Іісус сказаў у адказ яму: дапусці цяпер, бо так належыць нам здзейсніць усякую праўду. Тады Іаан дапускае Яго. І, ахрысціўшыся, Іісус вый-шаў адразу з вады; і вось, расрыліся Яму нябёсы, і ўбачыў Духа Божага, Які сыходзіў як голуб і апус-каўся на Яго. І вось, голас з нябёсаў прамовіў: гэта Сын Мой Узлюблены, Якога Я Ўпадабаў.

Сёння  дзень памяці свяціцеля Феафана Затворніка.
50 СОВЕТОВ И ИЗРЕЧЕНИЙ СВЯТИТЕЛЯ ФЕОФАНА

Комментариев нет:

Отправить комментарий